29.05.2020, 13:34 | |
ЗВІТ про виконання дистанційного навчання учнів (2-4) класів під час карантину з 16.03. 2020 н.р. по 22.05. 2020 н.р. (група продовженого дня) За період карантину згідно індивідуальним планом роботи в ГПД в дистанційному форматі здійснювалося: Поглиблення розуміння учнями змісту естетичних норм. Формування інтересу до навчання, формування потреби постійно активізовувати свою пізнавальну діяльність. Формування вміння бачити прекрасне у природі, творах мистецтва, у людських відносинах. Залучення батьків до виховання дітей на основі народної моралі та милосердя, розвиток кращих рис людського характеру, навчальних навичок. Формування в учнів особистісних рис громадянина України, наслідування духовним цінностям українського народу. Виховання в учнів любові до рідного краю, до України, поваги до державних символів та народних традицій. Для здійснення цих завдань в умовах дистанційного навчання було створено групу батьків 2-4 класів у Viber. Щодня, за розробленим та погодженим керівництвом школи індивідуальним планом роботи, батьки (як учасники освітнього процесу) отримували рекомендації та відео пізнавального характеру: 1.Для забезпечення виконання роботи виховного спрямування для учнів було проведено: - онлайн-бесіди про особисту гігієну учнів та профілактику інфекційних хвороб; - м/ф «Уроки обережності» про правила користування побутовими приладами; - бесіда «Наш етикет»; - година спілкування до Дня довкілля; - онлайн-бесіда «Вивчаємо Великодні традиції»; - бесіда «Від чого залежить здоров’я». 2.Для забезпечення виконання роботи спортивно-оздоровчого спрямування систематично надсилалися: - відео з комплексом спортивних загальнорозвиваючих вправ; - дихальною гімнастикою; - вправ для розвитку дрібної моторики; - вправ для розвитку фонематичного слуху; - гімнастики для очей тощо. 3.Забезпечення виконання роботи з розвитку загально-пізнавальних здібностей учнів було здійснено за допомогою: - відео пізнавального характеру «Як пов’язані рухи та життя людини?»; - «Винаходи людства»; - «Що означає «Бути дорослим»?» та ін. 4.Для розвитку естетичних почуттів та творчих здібностей було підібрано матеріал: - з виготовлення аплікації; - ліплення з пластиліну; - майстер-клас з виготовлення іграшки-антистресу; 5.Для забезпечення ефективної взаємодії з батьками з питань виховання дітей було здійснено: - бесіда в онлайн-режимі «Як допомогти дитині впоратися з емоціями?»; - консультаційна бесіда з метою формування світогляду та життєвої компетентності учня. 6.Для здійснення моніторингу соціалізації особистості учня, було проведено онлайн-тестування, покликане на те, щоб виявити рівень соціальної адаптованості, активності, автономності та моральної вихованості учнів. Систематично опрацьовувалися статті, лекції та вебінари на сайтах «НУШ», «На Урок», «ВсеОсвіта» та ін.; Опрацьовано онлайн-курс на ресурсі «ВсеОсвіта» за темою «Сучасні проблеми адаптації та соціалізації особистості», про що свідчить отримане свідоцтво.
Вихователі ГПД: Крилюк С. Ф. Сапега Л. С. | |
| |
Переглядів: 1008 | Завантажень: 0 | |
Всього коментарів: 0 | |