ЗВІТ про виконання дистанційного навчання учнів (2-4) класів під час карантину ГПД
29.05.2020, 13:34

      ЗВІТ

про виконання дистанційного навчання учнів (2-4) класів

під час карантину з 16.03. 2020 н.р. по 22.05. 2020 н.р.

(група продовженого дня)

    За період карантину згідно індивідуальним планом роботи в ГПД в дистанційному форматі здійснювалося:

    Поглиблення розуміння учнями змісту естетичних норм.

Формування інтересу до навчання, формування потреби постійно активізовувати свою пізнавальну діяльність.

    Формування вміння бачити прекрасне у природі, творах мистецтва, у людських відносинах.

    Залучення батьків до виховання дітей на основі народної моралі та милосердя, розвиток кращих рис людського характеру, навчальних навичок.

   Формування в учнів особистісних рис громадянина України, наслідування духовним цінностям українського народу.

   Виховання в учнів любові до рідного краю, до України, поваги до державних символів та народних традицій.

   Для здійснення цих завдань  в умовах дистанційного навчання було створено групу батьків 2-4 класів у Viber. Щодня, за розробленим та погодженим керівництвом школи індивідуальним планом роботи, батьки (як учасники освітнього процесу) отримували рекомендації та відео пізнавального характеру:

   1.Для забезпечення виконання роботи виховного спрямування для учнів було проведено: - онлайн-бесіди про особисту гігієну учнів та профілактику інфекційних хвороб; - м/ф «Уроки обережності» про правила користування побутовими приладами;

 - бесіда «Наш етикет»; - година спілкування до Дня довкілля; - онлайн-бесіда «Вивчаємо Великодні традиції»; - бесіда «Від чого залежить здоров’я».

       2.Для забезпечення виконання роботи спортивно-оздоровчого спрямування систематично надсилалися: - відео з комплексом спортивних загальнорозвиваючих вправ; - дихальною гімнастикою; - вправ для розвитку дрібної моторики; - вправ для розвитку фонематичного слуху; - гімнастики для очей тощо.

     3.Забезпечення виконання роботи з розвитку загально-пізнавальних здібностей учнів було здійснено за допомогою: - відео пізнавального характеру «Як пов’язані рухи та життя людини?»; - «Винаходи людства»; - «Що означає «Бути дорослим»?» та ін.

    4.Для розвитку естетичних почуттів та творчих здібностей було підібрано матеріал: - з виготовлення аплікації; - ліплення з пластиліну; - майстер-клас з виготовлення іграшки-антистресу;

5.Для забезпечення ефективної взаємодії з батьками з питань виховання дітей було здійснено: - бесіда в онлайн-режимі «Як допомогти дитині впоратися з емоціями?»; - консультаційна бесіда з метою формування світогляду та життєвої компетентності учня.

6.Для здійснення моніторингу соціалізації особистості учня, було проведено онлайн-тестування, покликане на те, щоб виявити рівень соціальної адаптованості, активності, автономності та моральної вихованості учнів.

   Систематично опрацьовувалися статті, лекції та вебінари на сайтах «НУШ», «На Урок», «ВсеОсвіта» та ін.;

Опрацьовано онлайн-курс на ресурсі «ВсеОсвіта» за темою «Сучасні проблеми адаптації та соціалізації особистості», про що свідчить отримане свідоцтво.

 

 

                           Вихователі ГПД:          Крилюк С. Ф.

                                                                  Сапега Л. С.

Категорія: Звіти вчителів по дистанційному навчанні | Додав: Olja1980
Переглядів: 1008 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar